zondag 9 maart 2014

Zondag; kookdag!

Hier is het op zondag kookdag!

Want in plaats van dit soort potjes:
Krijgt ons mannetje dit soort "potjes":
Elke zondag vul ik 6x een klein dicht potje met fruit en één open bakje met fruit en 6x een groot dicht potje met groente en één open schaaltje met groente zodat we weer een week voor uit kunnen.Theoretisch gezien zou ik dat ook kunnen doen als we eten koken voor onszelf maar aangezien het assortiment van onze kleine man nog niet zo groot is als dat van ons doen we het lekker zo. En het werkt voor ons dus waarom niet?

Deze week gaat ons kleine mannetje een aantal nieuwe dingen ontdekken:
kers
abrikoos
sinaasappel
erwtjes

Ik ben benieuwd :-)

Vandaag is onze man al weer 6 maand oud! Time flies...

2 opmerkingen:

  1. 6 maanden, gaat snel. Zelf heb ik het ook zo aangepakt, maar dan gelijk voor een hele maand. Handig hoor, heb je altijd iets liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw 6 maanden alweer! Handige potjes. Ik heb nieuwe gekocht bij de Action kan in de koelkast en vriezer. Niet te groot en niet te klein. Haha hier ook nog niet helemaal uitgevonden hoe en wat Jenthe allemaal kan eten.

    BeantwoordenVerwijderen