woensdag 12 maart 2014

Vrije dag...

Wat een HEERLIJKE dag! Ik was vrij en dat met dit weer!
Vanmorgen eerst ons vriendje lekker laten spetteren in bad (klein laagje water in het grote bad en hem los in bad; vindt hij FANTASTISCH!). Daarna de kipjes voeren:
Toen het kleine mannetje weer toe was aan zijn slaapje at ik mijn lunch in het zonnetje in de tuin en had ik zelfs even tijd om creatief te doen! Toen hij wakker was hebben we samen anderhalf uur gewandeld. Nou ja; ik gewandeld en hij kijken in de wagen. Bij terugkomst heeft hij nog een tukkie gedaan en daarna hebben we lekker fruit gegeten en nog maar weer een fles gedronken. Meer dan wat kleine tukjes was ons mannetje niet van plan. Hij vindt het veel te mooi weer buiten denk ik haha. Hoe dan ook; het in slaap vallen gaat eigenlijk wel prima momenteel.
De speen heeft hij nog steeds alleen in bed en hij krijgt al een paar dagen geen 23u fles meer (en heeft dan genoeg aan nog een keer of 2 zijn speen geven ('s avonds laat en 's morgens rond 5u).

Morgen is het oma-dag want dan zijn papa en mama aan het werk en vrijdag ben ik weer vrij en gaan we samen naar het CB. Ben benieuwd wat ons mannetje nu weegt en hoe lang hij is... Het gaat zo hard! Hij past al een tijdje niet meer op het aankleedkussen met zijn lange benen :-)

2 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om lekker in bad te spetteren. En dan nog lekker in de tuin ook. Fijne dag zo te lezen. Altijd weer spannend als het tijd is voor het cb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze leuk he.. Finn gaat sinds kort ook in het grote bad samen met één van ons. Hij begint al te trappelen voordat hij in het water ligt hahaha, zo schattig.
    Gisteren was inderdaad heerlijk weer. Geniet met volle teugen van elke dag wandelen en spelen met hem.

    BeantwoordenVerwijderen