woensdag 21 augustus 2013

De laatste loodjes...

Pff ik heb echt wel de laatste loodjes hoor en zoals mijn vader al zei "het gezegde is niet voor niets de laatste loodjes...." en ja die wegen inderdaad zwaar.

Ik vertelde eerder al dat ik buitenshuis het lopen niet meer zo voor elkaar kreeg.
Nou das niet alleen meer buitenshuis. Het opstaan van de bank lukt meestal wel. Maar het lopen naar het toilet/ de kraan/ de koelkast... Verschrikkelijk! Ik heb zo enorm veel pijn..

En daarnaast werken mijn bekken en rug ook behoorlijk tegen dus al met al vind ik het wel heel erg pittig worden.

Maar ondanks dit alles weet ik: het is voor het goede doel!

En als die kleine dan weer een gekke beweging maakt en je hele buik ondersteboven staat...

... komt er toch weer een glimlach :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten