vrijdag 11 oktober 2013

**gaaaaaaap**

Ja fijne titel he? :-)
In het begin was het wel te doen die nachten. Nu merken we allebei dat het ons toch op gaat breken. Manlief omdat hij overdag natuurlijk gewoon moet werken en elke keer wel gewoon wakker is. Hij heeft met de boodschappen maar een paar blikjes energy drink ingeslagen en beweert dat hij het daarmee wel gaat trekken nu.

Ik merk dat het kolven (ben ik zo drie kwartier verder) me opbreekt naast natuurlijk de luiers en de voedingen want; doordat ik fulltime kolf ben ik dubbel zo lang bezig met voedingen. En aangezien het mannetje nu op 6 voedingen per etmaal zit, ben je zo'n 6x een uur en drie kwartier bezig met voedingen (incl. kolven dus). Das best veel tijd van je dag! Tussendoor slapen lukt me vaak niet omdat ik dus aan het kolven/ flesjes aan het schoonmaken ben e.d. als Thijs eventjes in bed ligt. Ik merk dat dit me af en toe wat opbreekt maar goed; ooit gaat die nacht er af en dat scheelt al... ;-)

Ons mannetje doet het nog steeds supergoed en daar gaat het om toch?
En ach ja dat energietekort... Dat hoort er dan ook maar weer gewoon bij!

Desondanks zijn we nog steeds enorm verliefd op ons mooie mannetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten