vrijdag 6 september 2013

En maar weer eens op de poli geweest...

Ja het is nog vroeg maar we zijn al weer terug van weer eens een bezoekje op de poli. Het is erg fijn dat Baby en ik zo goed in de gaten gehouden worden. En wat nog veel fijner is; elke keer is alles goed.

Papa was vanmorgen even met ons mee naar de poli en heeft nu 2 uurtjes werk en aan het einde van de dag nog 2 uurtjes werk. Hij heeft Baby door de buik heen streng toegesproken dat de kleine nu niet meer zelf mag komen maar nu net zo goed kan wachten tot het ziekenhuis.

Ik heb van te voren gezegd dat ik het gevoel had dat de kleine zich vanzelf zou melden in week 38 maar inmiddels wordt dat wat krapjes en ik denk nu ook wel; als ik dan toch geen gelijk krijg met mijn week 38, wacht dan maar braaf op de dag dat we naar het ziekenhuis mogen. Maximaal nog 7 dagen (nee we vertellen nog steeds geen dag) kan ik nu ook nog wel wachten. Zeker nu het vanaf morgen gewoon weer wat koeler gaat worden. Prima.

Ondertussen zijn er allerlei mensen aan het proberen en testen of we ons niet gaan verspreken. Zo denkt tante H. zeker te weten dat de kleine vrijdag niet komt want zij gaan de nacht van vrijdag op zaterdag op vakantie en dat kon toch echt niet anders als dat zij de kleine ook nog konden zien.
Tante G. zegt donderdag.
Oma E. is nog steeds overtuigd van maandag of dinsdag (maar als je iets later reageert ergens op dan denkt ze ook dat ik betrapt ben op twijfelen of "te druk" ben om te reageren. Ofwel; ze zit er op te wachten...) en oom K. weten jullie al; die blijft bij de woensdag. Overigens vinden veel mensen dat hij de beste (of origineelste) motivatie heeft en bij mij op het werk schijnt al vertelt te worden dat het zeker weten op woensdag komt (alsof ik dat zo gezegd heb).

Wij vinden het allemaal erg grappig en laten het vooral gebeuren. Het is erg leuk om te horen en te lezen dat allerlei mensen ZEKER weten dat het een meisje is, dat er ook mensen zijn die ZEKER weten dat het een jongetje is en zo ook met de dag waarop de kleine komt. Allerlei mensen weten het zeker maar niet iedereen zegt hetzelfde. Toch best lastig ;-)

Zoals ik al zei; over maximaal 7 dagen weten jullie het allemaal; is het een jongetje of meisje? En welke dag stond de kleine nou gepland?

Ik laat jullie nog even in spanning en zou zeggen; hou de telefoons maar bij de hand en houd anders m'n blog in de gaten...

1 opmerking:

  1. Maar k dacht toch echt uit jouw mond gehoord te hebben (heeeeel lang geleden, maand of 5 1/2..) dat het met 38 weken gehaald zou worden. Gelukkig weten we allemaal zeker dat het een baby is en zeer gewenst!
    Succes met het laatste stukje!

    BeantwoordenVerwijderen