dinsdag 3 september 2013

38+1

38 weken zijn we inmiddels. En ook vandaag mochten we weer naar het ziekenhuis voor een afspraak met de gynaecoloog en dus ook voor een echo.

Afgelopen week had ik bloed laten prikken dus ook daarvan kregen we de uitslag. Nou om lekker egoïstisch te beginnen; met mijn bloed, bloeddruk e.d. was alles goed. Daarna naar de gynaecoloog (deze keer weer een ander) die heel verbaasd (bijna geschrokken) reageerde toen we het hadden over een keizersnede onder volledige narcose. Of we dat met de anesthesist afgesproken hadden? Ja natuurlijk. Vorige week woensdag al. *zucht* Oh... Ja dan was het wel handig dat er een kinderarts bij zou zijn. Duh; dat was ook al besproken. Maar zij zei; gelukkig is er vanmiddag nog een kinderartsenoverleg dus dan moet dit meegenomen worden. Meegenomen als in overleggen? Nee als in een mededeling. Pff oké dan is het goed. Manlief zei nog ietwat geërgerd; is het niet wat laat nu dit alles nog te regelen? Maar volgens deze gynaecoloog was het allemaal heel normaal. Nou ja dan moeten we daar maar weer op vertrouwen.

Met de kleine (hartje en vruchtwater) was ook alles goed. Heerlijk!
Alhoewel... is het heel lelijk als ik zeg dat ik het stiekem best prima had gevonden als ze gezegd hadden; oh mevrouw gezien dit of dat gaan we u meteen houden en komt de kleine eerder?
Begrijp me goed; ik ben heel blij dat alles goed is maar heel stiekem ben ik het ook wel een beetje zat :-)

Maar goed; alles was weer goed, de kinderarts schijnt nu ook goed te komen en dus gaan we maar weer gewoon zo door....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten