vrijdag 20 december 2013

Speentje er in...

Afgelopen nacht waren we benieuwd wat ons mannetje ging doen. Hij heeft namelijk daarvoor al 3 nachten op rij niet om een nachtvoeding gevraagd. Nog steeds krijgt hij om 23u een late voeding en dan komt hij rond 07u weer. Hartstikke prima! Vannacht besloten we dus geen nachtvoeding boven te zetten (normaal zetten we die vast boven neer als we gaan slapen zodat we met ons slaaphoofd niet de trap af hoeven haha). Ik zei nog tegen manlief; je zult zien dat ons vriendje dan vannacht ineens weer komt.

04:00u meldde hij zich. Manlief zei; "ik ga het er wel op gokken" en stopte ons kleine vriendje een speentje toe. Toen werd het 05:30u en meldde hij zich weer. Manlief vond dit geen handige tijd en stopte er daarom wederom een speentje in. Toen werd het keurig 07:00u.

We zijn benieuwd of dit het nieuwe ritme is van onze kleine man... Dat zou wel ERG fijn zijn!

Woensdag hadden we kerstborrel van het werk van manlief en dus ging ons kleine vriendje naar oma V. Gezellig voor oma en voor ons vriendje want die sliep daarna als een roosje dus had zich vast vermaakt! :-)

Verder hebben mijn mannen gisteren hun eerste dag helemaal samen gehad. Manlief heeft al vaker zijn "papadag" gehad maar tot nu toe was ik nog vrij dus dat was niet echt helemaal papadag. Gisteren dus wel. Volgens papa was het erg gezellig en ging het helemaal goed. Natuurlijk. Had ik ook niet aan getwijfeld.
Ondertussen was ik een dagje op mijn werk. Een dag met HEEL veel mensen, HEEL veel luisteren en praten en dat allemaal met zo'n 160 man in één ruimte. Ofwel; kippenhok, veel informatie, veel geluiden, weinig frisse lucht en ja je raadt het al; met hoofdpijn tot gevolg haha. Maar goed; wel erg leuk om alle collegaatjes weer even te zien. Komend jaar wordt een uitdaging op t werk en ik heb er zin in. Laat maar komen 2014!

Vandaag is ons kleine mannetje een dagje bij opa G. en oma E. spelen. Soort "oefendag" voor oma E. voor straks als ze wekelijks gaat oppassen. En ik? Ik ben vrij. En dus heb ik boodschappen gedaan, mijn hobbyhok uitgemest, mijn werkplek (die zich daar ook bevindt) weer klaar gemaakt voor gebruik (nog anderhalve week tot eerste werkdag tenslotte), was opgevouwen, keuken uitgesopt, enzovoorts. Gaat allemaal veel sneller zonder kind haha. Vanmiddag haal ik hem weer op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten