maandag 25 november 2013

Heerlijk mannetje

Vandaag is de laatste dag van mijn zwangerschapsverlof. Morgen beginnen echter mijn 4 weken vakantie dus ik hoef nog even niet aan het werk. Van te voren had ik niet gedacht dat het verlof voldoende zou zijn voor mij om te herstellen maar zoals ik er nu bij zit had ik best kunnen werken morgen. Theoretisch gezien dan he? Want ik blijf gewoon nog even gezellig wat langer thuis met mijn mannetje :-)

Onze kleine gup is ondertussen volop aan het ontwikkelen wat echt heerlijk is om te zien en mee te maken. Naast het lachen, volgen en het door hebben van zijn hand komen er ook regelmatig nieuwe geluidjes bij. Hij combineert ook "letters" met elkaar nu. Soms lukt het wat speelgoed vast te pakken maar daar moet hij nog veel mee oefenen.

Verder is meneertje al 3 avonden op rij nu na de avondfles naar bed gegaan en daarbij ook echt gaan slapen (nou ja, tot de late fles en dan 's nachts nog een keer)! Het lijkt alsof hij het begint te leren met zijn 11 weken...

Het blijft bovenal een heeeeeeeerlijk mannetje :-)

1 opmerking:

  1. Hee Rianne,

    Fijn dat je nog een maandje hebt met de kleine man! Ik zou zo met je willen ruilen.

    Haha, en hou je vast... Na verloop van tijd gaan ze het weer ont-leren. Onze schat was er na 3 weken doorslapen ook alweer klaar mee. En geloof mij maar; je bent de eerste nachten letterlijk gebroken wanneer dat gebeurd. Whahahaha. Oh wat een ramp :-)

    Maar die leuke snoetjes maken dat het je alles waard is; ook je nachtrust! Fijne avond.

    Groetjes,

    Joycey

    BeantwoordenVerwijderen