donderdag 28 november 2013

Nieuw tijdperk komt er aan...

Ja ik heb nog even hoor; want officieel heb ik nog vakantie en ben ik heerlijk thuis met onze kleine gup.

Maar een nieuw tijdperk komt er wel aan.
Volgende week vrijdag komt mijn teamleider alvast voor een gesprekje want; we gaan straks weer aan het werk!

Donderdag 19 december ga ik een los dagje werken (dan heb ik nog officieel vakantie) omdat het eindejaarsdag is en meteen de kick-off van de plannen voor 2014 en dat is natuurlijk wel belangrijk. Manlief is dan thuis dus ons vriendje hoeft dan niet naar de oppas.

Verder in december gaat ons kleine vriendje een dagje wennen bij oma, en twee ochtenden bij het KDV en dan vanaf 30 december "moet" mama weer aan het werk. Moet? Nee; mag!

Ondanks dat het wel heel raar zal zijn om niet meer de hele tijd bij ons vriendje te zijn en met ons vriendje bezig te zijn en hem elke keer tussendoor te kunnen knuffelen en kusjes te kunnen geven, heb ik ook wel weer zin om weer te gaan werken en iets voor mijzelf te hebben. Om weer écht wat te kunnen vertellen in plaats van "vriendje heeft deze voeding maar 110ml gedronken" of "ik had drie poepluiers vanmorgen". Want; hoe heerlijk het ook allemaal is, je wereldje is wel erg klein hoor zo vlak voor de bevalling, en de weken er na. Alles draait om dat kleine wondertje. Nieuw in deze wereld, nieuw in ons leven. En terecht natuurlijk. Wat ontzettend fijn dat er verlof bestaat. En ook dat ik er nog vakantie achteraan kon plakken want zoals ik net al zei; het is ook héérlijk de tijd met ons kleine mannetje.

Maar ja, ik kan er niets aan doen... Ik heb nou eenmaal ontzettend leuk werk en daardoor ook wel weer zin om straks te gaan beginnen. Na het wennen gaat het bij oma en het KDV vast goed komen met ons vriendje. De derde werkdag in de week is hij gewoon lekker bij papa thuis. Wat een luxe!

Laat maar komen hoor het nieuwe tijdperk... Ik ben er klaar voor!
(maar nu ga ik nog even genieten van alle tijd die ik heb met ons kleine mannetje)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten