zondag 7 juli 2013

Jaaaaaa 30 weken!!

Jaja inmiddels is de baby 30 weken oud en zeer regelmatig zie en voel ik de kleine actief doen.

Of dat betekent dat mijn onzekerheid weg is? Absoluut niet.

Nog niet heel lang geleden van iemand gehoord waarbij het kindje met 30 weken zwangerschap overleden was in de buik. Pfff ik had het er gisteren nog over met een collegaatje; wat maakt zo'n zwangerschap onzeker zeg! Ik ken mezelf zo helemaal niet.
Je lijf verandert natuurlijk en er gebeurt van alles wat je niet kent en ineens is dat allemaal spannend. Normaal maak ik me niet zo snel druk maar nu...

Het collegaatje zei: "het mooiste wat je je kindje kunt geven is hoop en vertrouwen". En ze heeft gelijk. En ik weet het; in de meeste gevallen gaat het goed.

En toch... ik vind het nog steeds reuze-eng allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten