donderdag 4 juli 2013

30 en 30

Daar was ik weer :-)

Baby heeft een groeispurt gemaakt geloof ik... Manlief zegt dat ik een "hangbuik" krijg en wilde laatst al een rollator kopen voor mij om mijn buik op te leggen.
Tja... heel tactvol is mijn man niet... Maar dat mijn buik gigantisch groeit is een feit. Mijn zwangerschapsbroeken maken een 'inkeping' in mijn buik waardoor ze eigenlijk niet meer lekker zitten. Maar ja, om nou voor 8 weken nog een nieuwe broek te kopen... Mwah...

Verder kan de baby tegenwoordig mij ook 'pijn' doen; eerder voelde ik het wel schoppen maar nu wordt het langzaam wat gemener en gaat het harder. Ach ja hoort er allemaal bij he :-) Het blijft een bizar, leuk en onvoorstelbaar iets om je buik te zien bewegen/ ploffen/ golven, enzovoorts.

Manlief en ik worden nu ook steeds nieuwsgieriger naar hoe onze kleine er straks uit komt te zien....
Al vind ik dat je dat met een jaartje pas écht ziet maar ja dat duurt nog wel HEEL lang haha

Volgende week ben ik 30 weken zwanger en word ik 30 jaar (volgens mijn moeder heb ik dat uitgemikt). Best grappig toch? Het lijkt mooi weer te worden en zolang dat "mooi weer" zo'n 23 graden betekent en geen 30 vind ik het helemaal prima! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten