maandag 8 juli 2013

Flinke bos haar?

Ik zei het al eerder; mijn lijf begint nu tegen te werken.
Vandaag was ik aan het werk. Voornamelijk thuis (het nieuwe werken) en eventjes in Emmeloord. Ik ben 2 of 3 keer door mijn been gezakt met een enorme pijnscheut van bovenbeen tot bil of in mijn schaamstreek (ofwel: BEKKEN). Echt wat is dat een naar gevoel zeg dat doet echt HEEL zeer.

Maar goed; 's middags op pad voor t werk naar Emmeloord. Een ontzettend lief (Turks) gezinnetje wat in gebrekkig Nederlands riep "oooh ik moest even kijken want jij wat dikker in gezicht maar jij ook dikke buik!" hehe echt heel lief. Vervolgens kreeg ik de vraag of ik last had van maagzuur. Ja in het begin, daarna niet meer en nu wel weer regelmatig.

Nou dan wordt het een kindje met een flinke bos haar. Dat was de wetenschap van vandaag. Want; dat haar dat kriebelde de maag. En dus werd je dan misselijk.

Tja... Geen idee...

Volgens mij ben ik geboren met een "opa-kapsel" (kaal met alleen onderaan een randje haar op het achterhoofd) dus dan moet de kleine op papa lijken wil hij/zij met een bos haar komen... :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten