zaterdag 22 juni 2013

Texel

Afgelopen dagen (woensdag, donderdag, vrijdag) zaten wij heerlijk op Texel.
Het weer viel mee (tenminste; woensdag (hele dag in hemdje) en donderdag (hele dag in shirt)); bij deze een kleine impressie...
 Onze baby at twee ijsjes woensdag vanwege de warmte:
 Ons hotel:
Woensdag overdag anderhalf uur gewandeld (lees: manlief duwde de rolstoel duintje op, duintje af (respect hoor zonder sporten en met zachte bandjes!)) Woensdagavond sloeg bij mij de bom even in. Ik wist dat mijn lijf er een keer mee op zou houden, ik weet dat het reuze meevalt dat het allemaal nog zo lang goed ging en ik weet dat het tijdelijk is. Maar op het moment dat je er achter komt dat zelfs wandelen niet meer gaat (ja hele korte stukjes maar verder niet) dan komt dat toch wel even binnen...

Welkomstdrankje op de kamer (en voor mij een sapje):
 En dus gingen we donderdagochtend met de auto op pad. Fazanten loeren (heel gezinnetje; vader, moeder en twee kids)
 Even aan de zee een kopje koffie, thee en een taartje:
's Middags huurden we een Solex omdat ik al tijden niet meer mag fietsen en lopen dus geen optie was. En ach ja die auto ben je ook een keer zat... We gingen bootjes kijken die klaar lagen voor Sail:

 Uitzichtpunt over Texel
Donderdag (toen iedereen regen en onweer had) hadden wij één klein buitje onder het eten. Vrijdag goot het echter de hele dag en het beloofde ook niet beter te worden dus na een heerlijk ontbijtje in het hotel en een bezoekje aan de Texelse kaasboerderij zijn we op de boot gestapt weer op weg naar huis. Toch fijn om er even tussenuit geweest te zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten