zondag 2 juni 2013

:-) Heerlijk...

Wat een heerlijke dag!
Het zonnetje scheen, de tuin was een prima plek om te vertoeven.
Manlief maakte het karwei "schommelstoel schuren" af in de zon en samen hingen we toch binnen nog even een rolgordijn en een gordijnrails op zodat de gordijnen in de kinderkamer opgehangen konden worden (nu zit daar dus het rolgordijn dicht zodat je vanuit de tuin niets ziet en is de deur op slot).

Alle beestjes lekker buiten in het zonnetje..

's Middags een spelletje met vrienden die meteen maar bleven eten.
Daarna nog even een wandeling gemaakt in het avondzonnetje.
's Avonds vertelde ik over mijn "2 banen" (mijn werk bestaat uit 2 functies) en besefte ik mij maar weer eens dat ik ontzettend leuk werk heb en dat ik er heel erg op mijn plek zit.

:-) Heerlijk...!

1 opmerking:

  1. T eten was heerlijk! Wij vonden t leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt met je werk. Had je een paar jaar terug niet durven dromen!

    BeantwoordenVerwijderen