donderdag 13 juni 2013

"10 x 10 - regel"

Onze baby heeft een oom (ja meer dan één maar het gaat nu even over die ene oom). Deze oom is gek van voetbal. En; of we nou een dochter of een zoon krijgen; voetbalgek zal hij/zij worden!

In mijn vorige blog vertelde ik al dat de baby harder gaat schoppen. Nou; tegenwoordig is het ook van buiten te zien. Ik was gisteren vrij en zag de hele middag mijn buik bewegen. Tot ik besloot een filmpje te maken. Toen was de baby ineens muisstil. Hoezo eigenwijs?!

Uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar en had ik een filmpje waar heel even te zien was dat mijn buik bewoog. Deze oom had het ook gezien:

Oom: "Bal er tegen aan houden!"
ik: "t arme kind..."
Oom: "Niks! Jong geleerd is oud gedaan! 10x10 regel!!"
ik: "de wattes?"
Oom: "10 jaar lang, 10u in de week trainen. Dan word je ergens goed in! Denk aan je pensioen :-P"

Dus...

3 opmerkingen:

  1. Zucht... zou t zooo grappig vinden als pixa anti voetbal wordt! Allergie bouw je op...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zit wat in, in die 10x10 regel. Maar om dat nu al op jullie baby te richten...? Iets te vroeg als je het mij vraagt...

    BeantwoordenVerwijderen