maandag 10 juni 2013

SCHOP!

Even een update...

Het gaat goed hier! De kippies groeien als kool (nog even en de bench wordt toch echt te klein). Joris vindt het heerlijk om met dit weer van binnen naar buiten, van buiten naar binnen, van binnen naar buiten, van buiten naar binnen, van binnen naar buiten, van buiten naar binnen (nou ja, enz.) te lopen en geniet er van dat buurkat Joost verhuist is.
Wat we nog maar niet hardop vertelt hebben is dat we binnenkort een logeerpoes hebben. Alhoewel; als zij het samen net zo goed doen als vorig jaar dan is er geen enkel probleem... We zullen zien.

De baby is, weliswaar nog heel zachtjes, voelbaar door mijn kleding heen inmiddels. Waar de verloskundige de laatste keer vroeg "voel je je kindje al met enige regelmaat" vraag ik me af wanneer die kleine slaapt... Ik lees overal dat het helemaal nog niet hoeft dat je de kleine elke dag voelt en dat de kleine ook grote delen van de dag slaapt. Ik vraag me echt af wanneer... 's nachts voel ik de kleine en ook héél vaak door de dag heen is de kleine druk in de weer. Erg gezellig trouwens hoor ik klaag niet begrijp me goed maar dat kind heeft gewoon enorm slaaptekort bij geboorte denk ik haha ;-)

Vanmorgen had ik heel even het help-het-is-maandagochtend-en-ik-wil-niet-uit-mijn-bed-laat-staan-gaan-werken-gevoel maar toen zag ik een mail van mijn teamleider met de verlofuren en bleek dat ik mijzelf 9,5 uur te kort had gedaan. Prima want dat betekent dat ik per direct al iets minder ga werken. Heerlijk!! Maakte de hele dag goed haha.

Verder lekker gebruik kunnen maken van mijn netwerk op t werk en dat voelde supergoed. Kortom; prima dag weer. Alles gaat dus goed zoals ik al zei :-)

1 opmerking:

  1. dat zou je wel willen, hè....dat die kleine hondsmoe is na de geboorte en dus alle nachten lekker doorslaapt!!! Ha,ha,ha.....droom maar lekker verder!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen