woensdag 26 juni 2013

Mozart...?

Ook mijn andere broer (dus andere oom van de baby) is bezig met de zwangerschap. Weliswaar heeft deze oom niet als doel om de baby voetbalgek te maken maar ook hij heeft zo zijn ideeën..

Gisterenavond kreeg ik een whatsapp met de volgende link:

http://www.infotalia.com/nld/mama/zwangerschap/buikbaby_leven/contact_detail.asp?id=2325

Af en toe leggen we een muziekdoosje op mijn buik en laten die afspelen omdat we ergens gelezen hebben dat de baby dat geluidje gaat herkennen na de geboorte en het kan zijn dat de baby daar dan rustig van gaat worden. Of het werkt? Geen idee maar ach wat is de moeite...?

Ik ben zelf niet zo van de Mozart en of ik het verhaal geloof is nog weer een 2e. Deze oom vond wel dat ik het moest proberen. En; dan ook maar als de baby oud genoeg is een piano kopen. Je weet nooit waar het goed voor is...

En ik? Ik luister deze week de foute top 500 op Q-music.
Wat voor invloed zou dat hebben? ;-)

1 opmerking: