vrijdag 14 februari 2014

38,3

Gisteren haalde ik ons mannetje op bij oma en vond ik hem wat warm. Maar ja; het was einde van de dag en het batterijtje was leeg dus waarschijnlijk gewoon warm van moeheid.
Vanmorgen haalde ik ons mannetje uit bed. Gaf hem te drinken en vond dat hij warm aanvoelde. Ook spuugde hij behoorlijk en was hij iets zeurderig. Ik besloot zijn temperatuur op te meten en waar hij normaal vrij laag zit in zijn temperatuur gaf de thermometer nu 38,3 aan. Dat is heel warm voor ons mannetje!

De hele ochtend is hij heel hangerig geweest en heeft hij lekker tegen mama aangeplakt. Zijn hoofdje was een kachel, zijn nekje was klam en zijn knuistjes lagen tegen mijn blote huid. Ondertussen hoorde je hem snotteren bij elke ademhaling want ja verkouden is hij ook (nog steeds). Hij was best wel een beetje zielig!

Tussen de middag leefde hij iets op. Hij lag uitgebreid te kletsen in de box en kon zelfs even sjansen met papa die even thuis was voor een broodje. Nu ligt hij al weer anderhalf uur te slapen in zijn bedje (gelukkig maar want van slapen wordt je beter!). Langer dan hij de laatste WEKEN gedaan heeft thuis :-)

Vanmiddag zal ik hem even opnieuw temperen. Hopelijk is hij er snel weer van af.
Gelukkig drinkt hij al zijn flessen leeg en slaapt hij ook prima dus dan wordt hij ook vanzelf weer beter!

2 opmerkingen: