maandag 15 juli 2013

31 weken

Snotverkouden... Pfff wat kun je daar moe van worden zeg haha. Ik slaap al weken veel lichter dan normaal en daardoor ben ik veel wakker als de baby zich meldt maar nu ben ik dus snotverkouden en die combi is niet erg fijn. Ik kan elke 10 a 15 minuten een zakdoek volsnuiten OF ik zit harstikke vast en zit dan met traanogen op de bank. Na het neus snuiten of hoesten krijg je een por na uit je buik haha. Ja kleintje, mama kan er niets aan doen...

Verder alles goed hier; we zijn vandaag 31 weken en weer bij de verloskundige geweest voor controle. Waar mijn collega's (die mij al enkele weken niet gezien hadden) riepen; "hé een buik en daarna zie je wie er achter zit!", zegt de verloskundige dat de kleine goed groeit. Het hartje was wederom luid en duidelijk te horen en mijn bloeddruk was perfect.

Absoluut niets te klagen dus :-)

Nog één keer hebben we een 'gewone' controle bij de verloskundige in het dorp. De keer daarna gaan we naar het ziekenhuis en worden we dus overgedragen aan de gynaecoloog. Het gaat nu best snel hoor! Nog zo'n 7 weken dan is onze kleine er al...

Ik ben ZO benieuwd!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten