maandag 27 mei 2013

De zon!!

Wat een heerlijke dag he? Zonnetje scheen en de temperatuur was eindelijk zoals hij "hoort"...
Ik werkte vandaag thuis ("het nieuwe werken") en manlief was ook tussen de middag een half uurtje vrij dus aten we samen een broodje in de zon in onze eigen tuin en bouwden we snel een mini-ren voor onze kuikentjes die zo lekker buiten konden spelen vanmiddag (en de lamp kon even uit).
Joris vindt het nieuwe werken ook heerlijk, zeker met dit weer. Beneden stond de achterdeur de hele dag open, en hij kon de hele dag wisselen tussen in de zon liggen, in de schaduw liggen, in zijn eigen nestje liggen (op hoogte in de woonkamer) of bij mij op het "thuiskantoor" in zijn mandje liggen.

Wat er trouwens voor zorgde dat ik halverwege een verslag dacht; wat hoor ik toch? En toen bleek dat hij lag te snurken... :-) Nogmaals; ik geloof dat hij het wel prima vindt allemaal.

En hoe het met mij gaat? Goed! Wel wat minder energie en na een hele dag werken ook pijn maar ach ja dat hoort er bij. Het enige irritante is dat als ik op sta ik direct moet plassen. Elke keer weer. Ik ben al wel zo'n 600x naar het toilet geweest geloof ik vandaag.. Ach ja, ook dat gaat wel weer over :-)

De kleine meldt zich nog steeds minimaal 3x op een dag dus alles zal best goed zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten